Specializuji se na tvorbu PPC kampaní pro klienty z B2C a B2B e-commerce, lead generation a pro značky, které chtějí růst nebo expandovat na zahraniční trhy a potřebují dosahovat konkrétních výsledků. Moje práce je založená na datech – zvyšuji obraty a snižuji náklady.
S odbornými znalostmi mých kolegů a zkušenostmi v oblasti digitální analytiky dokážeme poskytnout kompletní nastavení webové analytiky od Google Tag Manager (GTM), konverzí a Google Analytics 4 až po využití nástrojů jako je Looker Studio, Big Query a cookies lišta. Správná analytika je základ pro funkční PPC kampaně.
Už máte nastavenou analytiku? Společně projdeme účty a odhalíme nepřesnosti v měření.
Aby správně fungovalo měření a kampaně, nastavíme GA4 a sběr konverzí v GTM včetně cookies lišty a consentů.
Na základě vašich cílů navrhneme vhodné reporty a nástroje, kde můžete zálohovat vaše data.
Zůstaneme v kontaktu. Na pravidelné bázi budeme sledovat dopad změn v analytice na vaše podnikání.
Díky správně nastavenému měření jednotlivých konverzí, remarketingových kódů a cílů v GA4 budete schopni vyhodnocovat výkon jednotlivých nástrojů včetně meziročního / měziměsíčního porovnání.
S našimi zkušenostmi v datech a analytice vám pomůžeme nastavit efektivní reporty a doporučit vhodné nástroje, kde budete moci přehledně analyzovat výkon jednotlivých zdrojů návštěvnosti na webu.
Funkčně nastavená analytika přináší i efektivní data o zákaznících. Kromě demografických dat v nástrojích jako Google Analytics 4 můžeme společně vizualizovat i chování zákazníků na webu pomocí tepelných map v Hotjaru.
www.martinamachalova.cz
Copyright © 2024 – All rights reserved.