Specialista online marketingu

Specialista online marketingu

Úroveň: začátečník

Staňte se specialistou na online marketing! V rámci akademie se budeme setkávat dvakrát týdně v pondělí a čtvrtek od 17:30 do 19:30 na online webinářích, kde vás provedu klíčovými oblastmi online marketingu. Naučíte se vše potřebné o SEO, PPC reklamě, reklamě na sociálních sítích, influencer marketingu, psychologii v reklamě, budování značky a tvorbě obsahu pro sociální sítě.

Na webinářích vám předám své znalosti a zkušenosti, které jsem v oboru za více než 5 let získala, a to nejen díky správě kampaní pro klienty s milionovými rozpočty. Ukážu vám praktické nastavení a strategie, které fungují.

Cena akademie: 17 900 Kč
s dotací jsem v kurzu: 3 222 Kč
Dotace 82 % pouze do 18. 10. 2024
0 +

hodin výuky

0

online setkání

0 %

dotace od ÚP

Recenze studentů

Sára Hastíková CEO Cestovní agentura Max

Martina mě školila v rámci Online Marketing Academy a mohu ji jedině pochválit. Jde vidět, že se v oboru opravdu vyzná a ví, o čem mluví. Každý webinář byl perfektně připravený a společné dvouhodinovky s ní rychle utíkaly. Její prezentace byly vždy obohaceny o zajímavé odkazy na weby v oboru nebo aktuální události. Co musím vyzdvihnout, je Martinina ochota vždy pomoci a poradit. Kdykoliv jsme měli nějaký dotaz nebo potřebovali s něčím poradit, byla tu pro nás a neváhala nám pomoci, i když šlo o téma mimo webinář. Děkuji, že jsem se mohla v marketingu posunout zase o kus dál.

Co se dále naučíte

Kromě praktických ukázek a teoretických základů vám prozradím důležité informace o analytice, která je nezbytnou součástí úspěšně fungující kampaně. Naučíte se, jak efektivně přemýšlet nad rozpočty, na které metriky se zaměřit a jak vytvořit úspěšnou marketingovou strategii.

Co získáte jako specialista online marketingu

Flexibilní pracovní dobu

Jako online marketing specialista si můžete organizovat svůj čas podle vlastních potřeb a preferencí. To vám umožní lépe sladit pracovní a osobní život, ať už máte rodinu, koníčky nebo jiné zájmy.

Možnost pracovat odkudkoliv

Práce online marketing specialisty vám dává svobodu pracovat odkudkoliv na světě, ať už z pohodlí domova, kavárny nebo z pláže. Stačí vám jen připojení k internetu a můžete být plně produktivní a efektivní.

Nadstandardní příjmy

V této dynamické oblasti můžete dosáhnout nadprůměrných příjmů nad 100 000 Kč/měs., zvláště pokud se stanete expertem a budete poskytovat kvalitní služby.

Vzdělávání s bonusem

Webináře nejsou to jediné, na co se můžete těšit. Čekají na vás:

1. podpůrné video materiály, ke kterým budete mít přístup po celý rok,

2. video záznamy webinářů, k nimž se budete moct také opakovaně vrátit,

3. a půlhodinová video konzultace pro každého účastníka..

Pro koho je akademie vhodná

Tato akademie je určena pro úplné začátečníky v marketingu, marketingové manažery a CEO, kteří chtějí proniknout do světa online marketingu. Absolvováním akademie získáte komplexní znalosti o různých typech kampaní a budete schopni samostatně spravovat online marketingové aktivity pro sebe nebo své klienty. Po skončení akademie obdržíte certifikát.

Jaké jsou platy v oboru specialista online marketingu

particles_6.png

Junior | na začátku

35 000 Kč/měs.

Medior | 1-2 roky

50 000 Kč/měs.

Senior | 3+ roky

80 000+ Kč/měs.

Obsah akademie Specialista online marketingu

particles_6.png
  • Offline vs. online marketing
  • Nástroje online marketingu
  • Marketingová komunikace
  • Cílová skupina
  • Marketingový trychtýř (funnel)
  • Co je analytika
  • Google Analytics 4 (GA4)
  • Důležité přehledy v Google Analytics
  • Konverze
  • Hard vs. Soft konverze
  • GTM
  • Co je Facebook reklama
  • Možnosti FB reklamy – vizuální
  • Jak by měla vypadat dobrá FB reklama
  • Možnosti účelů FB reklamy
  • Seznámení s prostředím Facebook Business Manager
  • Nastavení Facebook Business Manager
  • Nastavení publik
  • Nastavení propagace příspěvků
  • Nastavení klasické kampaně s účelem konverzí
    1. Práce s publiky – remarketing vs. akvizice
    2. Práce s různou kreativou
  • Práce s daty
  • Vyhodnocování kampaní
  • Úvod do PPC reklamy
  • Možnosti PPC reklam
  • Typy kampaní a jak je zvolit
  • Vyhledávací síť
  • Klíčové slovo vs. vyhledávací dotaz   
  • Plánovač klíčových slov
  • Odhady rozpočtů
  • Tvorba reklam a rozšíření
  • Nastavení kampaně ve vyhledávací síti
  • Obsahová síť
  • Možnosti kreativní reklamy v obsahové síti
  • Možnosti cílení v obsahové síti
  • Nastavení kampaně v obsahové síti
  • Co je SEO
  • Technické SEO
  • Rychlost webu
  • SEO pro vyhledávače
  • Tipy na SEO nástroje
  • Využití AI pro SEO
  • Sociální sítě
  • Jak přemýšlet nad obsahem
  • Trendy na sociálních sítích
  • Instagram
  • Tvorba reels + tipy na aplikace
  • Facebook
  • Pinterest
  • LinkedIn
  • Co je influencer marketing
  • Vliv influencerů
  • Trendy v influencer marketingu
  • Výběr influencerů
  • Vyhodnocení spolupráce s influencery
  • Kognitivní zkreslení
  • Emoce
  • Zážitek
  • Věrnostní programy
  • Životní události
  • Psychologie barev
  • Co je brand
  • Logo a vizuální styl
  • Hodnoty a mise značky
  • Produkty a služby
  • Zkušenosti zákazníků
  • Diferenciace
  • Rebranding

Termíny akademie Specialista online marketingu

particles_6.png
18.11. - 23.12. 2024 (PO + ČT)
Obsazenost 94%
18.2. - 25.3. 2025 (ÚT + ČT)
Obsazenost 13%
Chcete-li vyplnit tento formulář, prosím povolte v prohlížeči JavaScript.
Typ akademie
Budu financovat z 82 % dotací:
Chci pomoci s dotací: