Nastartujte výkon pomocí PPC reklamy

Specializuji se na tvorbu PPC kampaní pro klienty z B2C a B2B e-commerce, lead generation a pro značky, které chtějí růst nebo expandovat na zahraniční trhy a potřebují dosahovat konkrétních výsledků. Moje práce je založená na datech – zvyšuji obraty a snižuji náklady.

Díky více než pěti letem zkušeností v oboru, získanými prostřednictvím vlastního ziskového e-shopu a spolupráce s klienty jako Yves Rocher, Izomat či Kulturistika, vám pomohu dosáhnout vašich cílů.

S kterými nástroji pracuji

Proč spolupracovat se mnou a mým týmem

Jak probíhá spolupráce

Detailní audit účtů

Už spravujete své kampaně? Společně s vámi projdu vaše reklamní účty a najdu potenciál pro růst.

Nastavení strategie a cílů

Společně nastavíme vhodné cíle a strategii tak, aby váš byznys dlouhodobě rostl - ať už výkonnostně, tak brandově.

Výběr vhodných reklamních nástrojů

Na základě vašich cílů navrhnu vhodný marketingový mix a relevantní reklamní nástroje pro váš byznys.

Pravidelné vyhodnocování

Zůstaneme v kontaktu. Na pravidelné bázi budeme společně sledovat dopad změn v účtech na vaše podnikání.

Co vám moje práce přinese

Efektivní plnění cílů

Díky mým odborným znalostem a dlouholeté praxi v oblasti PPC reklamy vám pomohu dosáhnout vyšších tržeb, zvýšení počtu odeslaných poptávek či zvýšení návratnosti.

Nové zákazníky

S mými zkušenostmi v nastavování PPC kampaní vám pomohu efektivně oslovit nové zákazníky, díky cílenému zaměření na specifické segmenty trhu a využití široké spektra nástrojů.

Komplexní propojení nástrojů

Pro klienty nastavuji komplexní strategie. Mám zkušenosti nejen s PPC reklamou, ale i reklamou na sociálních sítích, e-mail marketingem či SEO, díky čemuž pokryjeme celý zákaznický funnel.

3. místo Webtop100 2023

VYBRANÍ KLIENTI, kterým jsem pomohla s marketingem

Case study: Jak se nám povedlo u klienta Helen Doron v jarní kampani meziročně růst o 54,7 % v poptávkách a snížit cenu za poptávku o 27 %?

S klientem Helen Doron, který se zaměřuje na angličtinu pro děti, spolupracuji již několik let a každým rokem jsou výsledky lepší a lepší. V rámci této případové studie se podíváme na to, jak se nám povedla jarní kampaň na ukázkové hodiny.

Case study: Díky Lead Ads se zvýšily poptávky z 3 na 139 měsíčně a cena za poptávku se snížila o 94,2 %

Pojďme si společně ukázat, jak se nám u klienta ze sektoru vybavení domácnosti povedlo meziročně zvýšit poptávky z Facebooku v červnu 2024 ze 3 na 139 a snížit cenu za poptávku na Facebooku meziročně o 94,2 % díky relevantním poptávkám z Lead Ads.