Specializuji se na tvorbu PPC kampaní pro klienty z B2C a B2B e-commerce, lead generation a pro značky, které chtějí růst nebo expandovat na zahraniční trhy a potřebují dosahovat konkrétních výsledků. Moje práce je založená na datech – zvyšuji obraty a snižuji náklady.
Díky více než pěti letem zkušeností v oboru, získanými prostřednictvím vlastního ziskového e-shopu a spolupráce s klienty jako Yves Rocher, Izomat či Kulturistika, vám pomohu dosáhnout vašich cílů.
Už spravujete své kampaně? Společně s vámi projdu vaše reklamní účty a najdu potenciál pro růst.
Společně nastavíme vhodné cíle a strategii tak, aby váš byznys dlouhodobě rostl - ať už výkonnostně, tak brandově.
Na základě vašich cílů navrhnu vhodný marketingový mix a relevantní reklamní nástroje pro váš byznys.
Zůstaneme v kontaktu. Na pravidelné bázi budeme společně sledovat dopad změn v účtech na vaše podnikání.
Díky mým odborným znalostem a dlouholeté praxi v oblasti PPC reklamy vám pomohu dosáhnout vyšších tržeb, zvýšení počtu odeslaných poptávek či zvýšení návratnosti.
S mými zkušenostmi v nastavování PPC kampaní vám pomohu efektivně oslovit nové zákazníky, díky cílenému zaměření na specifické segmenty trhu a využití široké spektra nástrojů.
Pro klienty nastavuji komplexní strategie. Mám zkušenosti nejen s PPC reklamou, ale i reklamou na sociálních sítích, e-mail marketingem či SEO, díky čemuž pokryjeme celý zákaznický funnel.
S klientem Helen Doron, který se zaměřuje na angličtinu pro děti, spolupracuji již několik let a každým rokem jsou výsledky lepší a lepší. V rámci této případové studie se podíváme na to, jak se nám povedla jarní kampaň na ukázkové hodiny.
Pojďme si společně ukázat, jak se nám u klienta ze sektoru vybavení domácnosti povedlo meziročně zvýšit poptávky z Facebooku v červnu 2024 ze 3 na 139 a snížit cenu za poptávku na Facebooku meziročně o 94,2 % díky relevantním poptávkám z Lead Ads.
www.martinamachalova.cz
Copyright © 2024 – All rights reserved.