Blog

Case study: Jak se nám povedlo u klienta Helen Doron v jarní kampani meziročně růst o 54,7 % v poptávkách a snížit cenu za poptávku o 27 %?

Case study: Jak se nám…

V předzápisové kampani roku 2024, která běžela v květnu a červnu, se nám podařilo dosáhnout výrazného meziročního růstu pro klienta Helen Doron, který se specializuje na angličtinu pro děti. Konkrétně jsme zaznamenali meziroční nárůst poptávek o 54,7 % a snížení ceny za poptávku o 27 %. Následující případová studie podrobně…

Case study: Díky Lead Ads se zvýšily poptávky z 3 na 139 měsíčně a cena za poptávku se snížila o 94,2 %

Case study: Díky Lead Ads…

Reklamní formát Lead Ads dostupný na platformách Facebook a Instagram se stává čím dál populárnějším nástrojem pro sběr potenciálních zákazníků a zájemců. Tento reklamní formát umožňuje inzerentům sbírat informace od uživatelů přímo na sociálních sítích, aniž by museli opustit platformu. Pojďme si společně ukázat, jak se nám u klienta ze…

10 trendů v online marketingu pro rok 2024

10 trendů v online marketingu…

Online marketing se neustále vyvíjí a přináší nové výzvy i příležitosti. A rok 2024 není výjimkou. Jaké trendy budou formovat marketingové strategie v České republice? Pojďme se podívat na 10 nejvýznamnějších, které by měly být součástí vaší marketingové strategie v nadcházejícím roce. #1 Personalizace na nové úrovni Personalizace není žádnou…

15 nejčastějších chyb v PPC kampaních: odhalte je díky auditu

15 nejčastějších chyb v PPC…

Efektivní PPC kampaně v Google Ads mohou významně zvýšit viditelnost vaší značky a přinést více konverzí. Ale i ty nejlépe navržené kampaně mohou obsahovat běžné chyby, které brání dosažení plného potenciálu reklam. Při auditu PPC kampaní se na tyto nedostatky zaměřuji a hledám způsoby, jak je opravit a optimalizovat výkon…

Jak vydělávat na sociálních sítích: průvodce pro začátečníky

Jak vydělávat na sociálních sítích:…

Sociální sítě se staly nepostradatelným nástrojem nejen pro osobní komunikaci, ale i pro byznys a kariérní růst. Vydělávat pomocí sociálních sítí může být výnosné a naplňující, pokud víte, jak na to. Tento článek vás provede základními kroky a profesními dráhami, které vám otevřou dveře k finanční nezávislosti prostřednictvím platforem Facebook,…

9 tipů, jak využít umělou inteligenci v PPC

9 tipů, jak využít umělou…

Umělá inteligence (AI) se stává nezbytným nástrojem pro PPC specialisty, kteří chtějí maximalizovat efektivitu kampaní a zlepšit návratnost investic. Jako seniorní PPC specialista již víte, jak důležité je být o krok napřed. Zde je 9 praktických tipů, jak můžete využít AI, aby vaše PPC kampaně jen vzkvétaly. #1 Automatizace správy…