Manažer sociálních sítí

Manažer sociálních sítí

Úroveň: začátečník

Staňte se specialistou na sociální sítě! Díky mé vzdělávací akademii zvládnete tvořit obsah i reklamy levou zadní. Setkávat se budeme dvakrát týdně v úterý a čtvrtek od 17:30 do 19:30 na online webinářích, kde vás provedu od teorie k praktickému nastavení kampaní na různých platformách sociálních médií. Naučíte se, jak vytvářet efektivní obsah a reklamy na Facebooku, Instagramu, LinkedIn a dalších sítích.

Předám vám své zkušenosti ze správy kampaní klientů s milionovými rozpočty a vše předvedu na reálných příkladech z praxe.

Cena akademie: 17 900 Kč
s dotací jsem v kurzu: 3 222 Kč
Nový termín na rok 2025
0 +

hodin výuky

0

online setkání

0 %

dotace od ÚP

Recenze studentů

Sára Hastíková CEO Cestovní agentura Max

Martina mě školila v rámci Online Marketing Academy a mohu ji jedině pochválit. Jde vidět, že se v oboru opravdu vyzná a ví, o čem mluví. Každý webinář byl perfektně připravený a společné dvouhodinovky s ní rychle utíkaly. Její prezentace byly vždy obohaceny o zajímavé odkazy na weby v oboru nebo aktuální události. Co musím vyzdvihnout, je Martinina ochota vždy pomoci a poradit. Kdykoliv jsme měli nějaký dotaz nebo potřebovali s něčím poradit, byla tu pro nás a neváhala nám pomoci, i když šlo o téma mimo webinář. Děkuji, že jsem se mohla v marketingu posunout zase o kus dál.

Co se dále naučíte

Kromě praktických ukázek a teoretických základů vám prozradím důležité informace o analytice, která je nezbytnou součástí úspěšně fungující kampaně. Naučíte se, jak efektivně přemýšlet nad rozpočty, na které metriky se zaměřit a jak vytvořit úspěšnou marketingovou strategii.

Co získáte jako manažer sociálních sítí

Flexibilní pracovní dobu

Jako manažer sociálních sítí si můžete organizovat svůj čas podle vlastních potřeb a preferencí. To vám umožní lépe sladit pracovní a osobní život, ať už máte rodinu, koníčky nebo jiné zájmy.

Možnost pracovat odkudkoliv

Práce manažera sociálních sítí vám dává svobodu pracovat odkudkoliv na světě, ať už z pohodlí domova, kavárny nebo z pláže. Stačí vám jen připojení k internetu a můžete být plně produktivní a efektivní.

Nadstandardní příjmy

V této dynamické oblasti můžete dosáhnout nadprůměrných příjmů nad 100 000 Kč/měs., zvláště pokud se stanete expertem a budete poskytovat kvalitní služby.

Vzdělávání s bonusem

Webináře nejsou to jediné, na co se můžete těšit. Čekají na vás:

1. podpůrné video materiály, ke kterým budete mít přístup po celý rok,

2. video záznamy webinářů, k nimž se budete moct také opakovaně vrátit,

3. půlhodinová video konzultace pro každého účastníka.

Pro koho je akademie vhodná

Tato akademie je určena pro úplné začátečníky v marketingu, marketingové manažery a CEO, kteří chtějí proniknout do světa reklam na sociálních sítích. Po absolvování akademie budete mít komplexní znalosti o všech základních typech kampaní a budete schopni samostatně spravovat reklamy na sociálních sítích pro sebe nebo své klienty. Po skončení akademie obdržíte certifikát.

Jaké jsou platy v oboru manažer sociálních sítí

particles_6.png

Junior | na začátku

35 000 Kč/měs.

Medior | 1-2 roky

50 000 Kč/měs.

Senior | 3+ roky

80 000+ Kč/měs.

Obsah akademie Manažer sociálních sítí

particles_6.png
  • Co jsou sociální sítě
  • Nejvyužívanější sociální sítě
    • Facebook
    • TikTok
    • Pinterest
    • LinkedIn
    • Twitter (X)
    • Snapchat
  • Trendy na sociálních sítích
  • Aktuální trendy v rámci vizuálů
  • Jak na dobrou grafiku
  • Tipy na aplikace
  • Využití AI pro sociální sítě
  • Jak zaujmout pomocí textace
  • Tipy na práci s nadpisy
  • Jak pracovat s kreativitou
  • Využití AI pro obsah na sociální sítě
  • Co je influencer marketing
  • Vliv influencerů
  • Trendy v influencer marketingu
  • Výběr influencerů
  • Vyhodnocení spolupráce s influencery
  • Co je analytika
  • Google Analytics 4 (GA4)
  • Důležité přehledy v Google Analytics
  • Konverze
  • Hard vs. Soft konverze
  • GTM
  • Co je Facebook reklama
  • Možnosti Facebook reklamy – vizuální
  • Jak by měla vypadat dobrá Facebook reklama
  • Možnosti účelů Facebook reklamy
  • Seznámení s prostředím Facebook Business Manager
  • Nastavení Facebook Business Manager
  • Nastavení publik
  • Nastavení propagace příspěvků
  • Nastavení klasické kampaně s účelem konverzí
    • Práce s publiky – remarketing vs. akvizice
    • Práce s různou kreativou
  • Nastavení kampaně Facebook Lead Ads
  • Feed
  • Práce s katalogem
  • Nastavení prospektingu – DABA
    • Možnosti rámečků, informací z katalogu, sbírka
  • Nastavení dynamického remarketingu – DRMK
  • Nastavení Advantage+ kampaně
  • Strategie pro e-shop
  • Strategie pro lead web
  • Testování a vyhodnocování
  • Důležité metriky
  • Atribuční okna
  • Vyhodnocování v Google Analytics
  • Tvorba MP / rozpočtů
  • Kognitivní zkreslení
  • Emoce
  • Zážitek
  • Věrnostní programy
  • Životní události
  • Psychologie barev
  • Shrnutí
  • Budování osobního brandu na LinkedInu + Instagramu

Termíny akademie Manažer sociálních sítí

particles_6.png
27.3. - 1.5. 2025 (ÚT + ČT)
Obsazenost 16%
Chcete-li vyplnit tento formulář, prosím povolte v prohlížeči JavaScript.
Typ akademie
Budu financovat z 82 % dotací:
Chci pomoci s dotací: